Donnerstag, 21. April 2011

P2 into LACE Limited Edition


Ab Mai im Handel




into lace- eyeshadow



into lacesensation duo eyebrow powder




into laceget in touch concealer palette



into laceunique moments kajal



into laceindefinitely mascara



into laceinnocent transparent powder



into lacedesire body tattoo



into lacesensual fragrance



into laceamorous nail polish



into lace - nail sticker

Wer es noch nicht mitbekommen hat, man kann nun auf der HP von DM auch die Produkte von P2, Alverde und so weiter sehen. Was ich super finde.

Die LE an sich muss ich sagen, trifft mein Geschmack, die Produkte an sich, habe ich mir erst später genauer angesehen. Ansehen werde ich mir

.into laceunique moments kajal
.into laceamorous nail polish
.into lacesensual fragrance

Was möchtet Ihr euch davon ansehen?

Blog Archive